Toshkent kimyo-texnologiya instituti hodimlari uchun "Universitetning strategik brend pozitsiyasi" mavzusidagi veb-seminar.

18.03.2021

2021 yil 17 martda Toshkent kimyo-texnologiya instituti professor-o'qituvchilari Evropa yangiliklar akademiyasi tomonidan o'tkazilgan "Universitet brendining strategik pozitsiyasi" mavzusidagi veb-seminarda ishtirok etishdi.

 

Veb-seminarda Qozog'iston Respublikasi universitetlarining 50 ta vakili va O'zbekistondagi 20 ta universitetlarning vakillari ishtirok etishdi.

 

Universitetlarning ta'lim salohiyatini rivojlantirishning ustuvor yo'nalishlari muhokama qilindi.

Ushbu seminarda universitetlarning o'quv va ilmiy-tadqiqot ishlari, marketing va strategik rejalashtirish bo'limlari, xalqaro hamkorlik, bitiruvchilar klublari rahbarlari, xalqaro iqtisodiy va ilmiy tashkilotlar bilan aloqalari, shuningdek xalqaro tadbirlar tashkilotchilari va milliy va xalqaro tadbirlarda, ko'rgazmalarda qatnashish uchun mas'ul bo'lgan koordinatorlar  ishtirok etdilar.

 

Universitetning raqobatdosh ustunliklarini shakllantirish strategik va tahliliy vazifadir. Hamma joyda ishlaydigan tovar ishlab chiqarish uchun bitta retsept mavjud emas. Har bir universitet noyobdir - va raqobatbardosh ustunliklar universitetning o'ziga xosligi va shaxsiyatining davomi bo'lishi kerak.

Veb-seminar 3 soat davom etdi, unda Garvard universiteti (JB), MIFI (RF), Imperial College (GB) kabi dunyodagi yetakchi universitetlarning pozitsiyalari va brendlashi misollari muhokama qilindi va namoyish etildi. Veb-seminar ishtirokchilari o'zlarini qiziqtirgan savollar bo'yicha ma'lumot oldilar, universitetlarni rivojlantirishning ustuvor yo'nalishlarini faol muhokama qildilar.