Marketing (kimyo va oziq-ovqat sanoati)

60412500 - Marketing (kimyo va oziq–ovqat sanoati) ta’lim yo’nalishi ta’lim oluvchi bir semestrda 30 kredit, bir o’quv yilida 60 kredit to’plashi zarur. O’qish muddati 4 yil bo’lib, talaba dastur yakunlangangunga qadar 240 kredit to’plashi kerak. Talaba uchun bir ECTS kreditning soatlardagi miqdori 30 akademik soatni tashkil etib, talabaning bir yillik o’quv yuklamasi 1800 akademik soatdan iborat bo’ladi. Shundan – 40% auditoriya soati, 60% mustaqil ta’lim soatiga bo’linadi. Semestr davomida talaba tomonidan o’zlashtirilishi lozim bo’lgan kreditlar hajmi fanlar katalogida ko’rsatilgan majburiy va tanlov fanlarini o’z ichiga oladi.

60412500 - Marketing (kimyo va oziq–ovqat sanoati) bakalavriat ta’lim yo‘nalishi – O‘zbekiston kimyo va oziq ovqat sanoati korxonalari bilan o’zaro mustahkam aloqalar o’rnatilgan bo’lib, korxonalarda marketing dasturlarini tahlil qilish, rejalashtirish va boshqarish yuzasidan muammolarga yechim topish maqsadida ilmiy ishlar olib borilmoqda. Magistratura talabalariga korxonalardagi mavjud muammolarga asoslangan dissertatsiya mavzulari berilgan, ular asosan, korxonadagi mavjud marketing faoliyati dasturlarini hamda iste'molchilarga qiymat yaratish va yetkazib berish jarayonlarini muvaffaqiyatli boshqarish imkonini beradi. Marketologning kasbiy faoliyati ishlab chiqarish va xizmatlarni rivojlantirish bilan bog'liq bo’lib, mahsulot assortimentini tanlash va o'zgartirish, tadbirkorlik faoliyati samaradorligini ta'minlash, shuningdek, mahsulot va narx siyosatini boshqarish salohiyatini yanada oshirishga ko‘maklashishga yo’naltirilgan.


Kunduzgi ta'lim dasturi haqida
Marketing (kimyo va oziq-ovqat sanoati)
Sirtqi ta'lim dasturi haqida
Marketing (kimyo va oziq-ovqat sanoati)

Sirtqi ta'limga kirish talablari

Sirtqi ta'lim shakliga kirish talablari kunduzgi ta'lim shakliga kirish talablari bilan bir xil

Kundizgi ta'limga kirish talablari

Toshkent kimyo-texnologiya institutining 60412500 - Marketing (kimyo va oziq–ovqat sanoati) bakalavriat ta’lim yo‘nalishiga o‘qishga qabul qilish O'zbekiston Respublikasi qonunchiligiga muvofiq davlat kirish imtihonlari asosida qabul qilinadi.

O‘qish to‘lovi haqida:

Belgilangan to‘lov miqdorining kamida 25 foizini talabalikka tavsiya etilgan abituriyentlar 15-sentabrgacha yoki O‘zbekiston Respublikasi ta’lim muassasalariga o‘qishga qabul qilish bo‘yicha Davlat komissiyasi tomonidan belgilangan muddatgacha to‘lashi mumkin. Ikkinchi va undan keyingi bosqich talabalar belgilangan to‘lov miqdorining kamida 25 foizini 1-oktabrgacha yoki oliy ta’lim muassasasi rektori (filial direktori) tomonidan uzaytirilgan muddatgacha to‘lashiga ruxsat berildi.

Belgilangan to‘lov miqdorining kamida 50 foizi 1-yanvargacha, 75 foizi 1-aprelgacha va 100 foizi 1-iyulgacha yoki oliy ta’lim muassasasi rektori (filial direktori) tomonidan uzaytirilgan muddatlargacha to‘lanishi mumkin.

Xorijiy fuqarolar to‘lovlarni oliy ta’lim muassasasi rektori (filial direktori) tomonidan belgilangan muddatlargacha amalga oshirishi kerak.

Tabaqalashtirilgan to‘lov-kontrakt (superkontrakt) asosida talabalikka tavsiya etilgan abituriyentlar uchun o‘quv yilining birinchi yarmi uchun to‘lovlarni amalga oshirish muddati va miqdorlari O‘zbekiston Respublikasi ta’lim muassasalariga o‘qishga qabul qilish bo‘yicha Davlat komissiyasi tomonidan va qolgan qismi oliy ta’lim muassasasi rektori (filial direktori) tomonidan belgilangan muddatlargacha amalga oshiriladi.

  • Sirtqi ta'lim uchun 1 yillik kontrakt miqdori 10461682 so'm
  • Sirtqi ta'lim uchun 1 kredit miqdori 174361 so'm

  • Kunduzgi ta'lim uchun 1 yillik kontrakt miqdori 9129930 so'm
  • Kunduzgi ta'lim uchun 1 kredit miqdori 152165 so'm

Moliyaviy imtiyoz
  • Bog'lanish
  • Telefon raqam: +998977719780
  • Qo'shimcha Telefon raqam: +998977719780
  • E-Pochta: simk@tkti.uz
  • Manzil: Toshkent, Samarqand Darvoza ko’chasi, 60-uy

Semestrlar bo'yicha o'quv dasturi moduli

  • Xorijiy til Ko'rish
  • Xorijiy til
  • О‘zbekistonning eng yangi tarixi Ko'rish
  • О‘zbekistonning eng yangi tarixi
  • Iqtisodiyot nazariyasi Ko'rish
  • Iqtisodiyot nazariyasi
  • Marketing kirish Ko'rish
  • Marketing kirish
  • Amaliy matematika Ko'rish
  • Amaliy matematika
  • Falsafa Ko'rish
  • Falsafa
  • О‘zbek (rus) tili Ko'rish
  • О‘zbek (rus) tili
  • Amaliy matematika Ko'rish
  • Amaliy matematika
  • Xorijiy til Ko'rish
  • Xorijiy til
  • Dinshunoslik Ko'rish
  • Dinshunoslik
  • Iqtisodiy ta'limotlar tarixi Ko'rish
  • Iqtisodiy ta'limotlar tarixi
  • Iqtisodiyotda axborot kommunikatsion texnologiyalar va tizimlar Ko'rish
  • Iqtisodiyotda axborot kommunikatsion texnologiyalar va tizimlar
  • Raqamli iqtisodiyot Ko'rish
  • Raqamli iqtisodiyot
  • Marketing asoslari Ko'rish
  • Marketing asoslari
  • Menejment Ko'rish
  • Menejment
  • Buxgalteriya Ko'rish
  • Buxgalteriya
  • Jahon iqtisodiyoti va xalqaro iqtisodiy munosabatlar Ko'rish
  • Jahon iqtisodiyoti va xalqaro iqtisodiy munosabatlar
  • Jahon iqtisodiyoti va xalqaro iqtisodiy munosabatlar Ko'rish
  • Jahon iqtisodiyoti va xalqaro iqtisodiy munosabatlar
  • Iqtisodiy tahlil va audit Ko'rish
  • Iqtisodiy tahlil va audit
  • Statistika Ko'rish
  • Statistika
  • Mikro iqtisodiyot Ko'rish
  • Mikro iqtisodiyot
  • Strategik menejment Ko'rish
  • Strategik menejment
  • Strategik marketing Ko'rish
  • Strategik marketing
  • Makro iqtisodiyot Ko'rish
  • Makro iqtisodiyot
  • Innovatsion menejment Ko'rish
  • Innovatsion menejment
  • Brendni boshqarish Ko'rish
  • Brendni boshqarish
  • Innovatsion marketing Ko'rish
  • Innovatsion marketing
  • Tanlov fan: Kichik biznes va tadbirkorlik/ Ko'rish
  • Tanlov fan: Kichik biznes va tadbirkorlik/
  • Tanlov fan: Merchandayzing Ko'rish
  • Tanlov fan: Merchandayzing
  • Tanlov fan: Qimatli qog'ozlar bozori/ Ko'rish
  • Tanlov fan: Qimatli qog'ozlar bozori/
  • Tanlov fan: Moliya asoslari Ko'rish
  • Tanlov fan: Moliya asoslari
  • Tanlov fan: Tadqiqot usullari va ko‘nikmalari/ Ko'rish
  • Tanlov fan: Tadqiqot usullari va ko‘nikmalari/
  • Tanlov fan: SPSS ga kirish Ko'rish
  • Tanlov fan: SPSS ga kirish
  • Tanlov fan: Yangi tahrirdagi O‘zbekiston Respublikasi Konstitutsiyasi Ko'rish
  • Tanlov fan: Yangi tahrirdagi O‘zbekiston Respublikasi Konstitutsiyasi
  • Oziq - ovqat maxsulotlarini ishlab chiqarish asoslari Ko'rish
  • Oziq - ovqat maxsulotlarini ishlab chiqarish asoslari
  • Brendni boshqarish Ko'rish
  • Brendni boshqarish
  • Isteʼmolchi xulq atvori Ko'rish
  • Isteʼmolchi xulq atvori
  • Tanlov fan: Xalqaro marketing/ Ko'rish
  • Tanlov fan: Xalqaro marketing/
  • Tanlov fan: Raqamli marketing Ko'rish
  • Tanlov fan: Raqamli marketing
  • Sifat menejmenti Ko'rish
  • Sifat menejmenti
  • Marketingda tovar siyosati Ko'rish
  • Marketingda tovar siyosati
  • Tanlov fan: Marketing analitikasi/ Ko'rish
  • Tanlov fan: Marketing analitikasi/
  • Tanlov fan: Reklama ishi Ko'rish
  • Tanlov fan: Reklama ishi
  • Tanlov fan: SRM marketing/ Ko'rish
  • Tanlov fan: SRM marketing/
  • Tanlov fan: Internet marketing Ko'rish
  • Tanlov fan: Internet marketing
  • Tanlov fan: Xalqaro tijorat ishi/ Ko'rish
  • Tanlov fan: Xalqaro tijorat ishi/
  • Tanlov fan: Xalqaro savdo Ko'rish
  • Tanlov fan: Xalqaro savdo
  • Tanlov fan: Marketing menejmenti/ Ko'rish
  • Tanlov fan: Marketing menejmenti/
  • Tanlov fan: Moliya bozori Ko'rish
  • Tanlov fan: Moliya bozori
  • Ekologiya va hayot faoliyati xavfsizligi Ko'rish
  • Ekologiya va hayot faoliyati xavfsizligi
  • Marketingda narx siyosati Ko'rish
  • Marketingda narx siyosati
  • SMM marketing Ko'rish
  • SMM marketing
  • Tanlov fan: Investitsiyalarni boshqarish/ Ko'rish
  • Tanlov fan: Investitsiyalarni boshqarish/
  • Tanlov fan: Yashil iqtisodiyot Ko'rish
  • Tanlov fan: Yashil iqtisodiyot

Qachonki o'qishni bitirganingizda

Sizning bilimingiz va amaliy ko'nikmalaringiz sizga quyidagilarga imkon beradi:

  • Tovarlar va xizmatlar bozorini rivojlanish tendentsiyasini oʼrganish;
  • Marketing sohasiga oid meʼyoriy – huquqiy hujjatlarni, iqtisodiyotning rivojlanish xususiyatlari va qonuniyatlarini bilish;
  • Maqsadli segmentni tanlash, firmaning raqobatbardoshligini tahlil etish va marketing strategiyasini tanlash, taqsimot kanallarini belgilash;
  • Tovarlar raqobatbardoshligini oshirish, yangi tovarlar ishlab chiqarish, marketing innovatsiyalarini amaliyotga joriy etish;
  • Bozorni qamrab olish strategiyasi, ishlab chiqarish va xizmat koʼrsatish korxonalarini rivojlantirish boʼyicha marketing rejasi, korxonaning rivojlanish strategiyasini ishlab chiqish;
  • Korxonalarda marketing faoliyatini rejalashtirish, marketing nazorati va auditini oʼtkazish, marketing byudjetini aniqlash;